Home sweet home!

Nu är vi hemma igengick bra resan tillbaka . Eller Jag och Malva är hemma. Julia släppte vi av på vägen. Än så länge lider jag inte så mycket av någon jetlagg.
Det känns konstigt att resan är slut, vi har varit med om sååååå mycket. Men jag vet att både Malva och jag tycker det är skönt att vara hemma. Julia, vet jag är glad över att få vara i England.

Idag har jag hängt med min syster hela dagen och har visat henne bilder ifrån reasan. Jag har inte riktigt förstått vad vi har varit med om än.. Jag antar att det kommer sjunka in efter ett tag. Är glad över att få komma in till vår-sverige. Allt börjar bli grönt och det är vitsippor överallt!
Det här är en av bilderna jag visade henne. Jag tror hon blev lite avis...


Kommentarer
Postat av: Karin X-tra mamma

Åhh REDAN! Trodde det var imorgon! VÄLKOMNA HEM!!!!

Och TACK för allt jag fått vara med om via er på er resa! Kramar i våren! :-)

2011-04-27 @ 19:53:22
Postat av: Anonym

Hej och välkomna hem. Det blir en lång sommar för er i år :)

Mats

2011-04-28 @ 12:44:52
Postat av: Lena Svensson

Hej!

Tack för jag fått följa med på er resa. Det har varit spännande om än lite väl läskigt när ni var på Fiji o fick sitta på en kulle ;).

Ja ni har inte en aning om vem jag är, men jag är gammal klasskamrat till Julias mamma :)

Ha det så gott här hemma, perfekt väder att komma hem till! // Lena

2011-04-28 @ 21:06:00
URL: http://andetagen.se
Postat av: Anonym

jag blev inte alls avis!

2011-04-29 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0